Road to Independence
 
پاردیکس
اتحادیه وبلاگ های Ubisaft و Konami
 
یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, :: 11:42 ::  نويسنده : اسپارو

امپایر از نظر تاریخ شروع کمپین و در نتیجه تکنولوژی کشور ها و سلاح های استفاده شده هر یونیت، مدرن ترین این سری محسوب میشه. بازی در سده های 17 و 18 میلادی اتفاق میفته. زمانی که انقلاب هایی مثل انقلاب فرانسه رخ داده، زمانی که شخصیت های تاریخی ای مثل ولینگتون و ناپلئون ظهور کردن. فراموش نکنید که تمامی این ها در بازی وجود خواهند داشت. خصوصا روی انقلاب ها به شدت کار شده. در کل سه نوع حکومت در بازی وجود داره؛ شاهنشاهی مطلقه، شاهنشاهی مشروطه و جمهوری. که بسته به رضایت مردم از حکومت و هم چنین گذر زمان، ممکنه در کشور خودتون هم انقلاب صورت بگیره و مجبور بشید نوع حکومتتون رو به اجبار عوض کنید.
تعداد کشور های موجود در بازی که در روم و مدیوال 20 تا بودن، در امپایر به 50 تا افزایش یافته! در بازی، ایران به دست سلسله صفویان هست که دشمن سرسختی مثل عثمانی در غرب اون حضور داره. همون طور که می دونید دولت عثمانی یکی از بزرگترین امپراتوری های سدهء 17 میلادی بوده.
یکی دیگه از چیز هایی که خیلی روی اون کار شده، ایجاد کلونی و مستعمره گرفتن در بازی هست که در دوران رنسانس جزو یکی از مهم ترین مسائل هر کشوری محسوب می شده.
هم چنین جدای کمپین اصلی بازی، یک کمپین با نام Road to Independence در بازی وجود داره که مربوط میشه به جنگ های آمریکا که در اون زمان مستعمرهء انگلیس بوده تا استقلال یافتن این کشور.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Ubisaft and Konami و آدرس ubisaft.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 204
بازدید کل : 20301
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



Susa Web Tools
Susa Web Tools